Slovensko nás míjelo již několik let. Jediné kam jsme se po narození našeho třetího dítěte dostali byla jednodenní prohlídka Bratislavy. Ale do našich smělejších plánů v Tatrách se vždycky něco připletlo.

Na druhý svátek vánoční jsme vyrazili na pláž a tento den skoro celý prolenošili. Bylo nádherně, pár nadšených jedinců se i v moři vykoupalo.

Následující ráno nás Andalusie vítá do azurového nebe a sluníčko i takto brzy po ránu vypaluje bílé světlo přes zavřená víčka. Tohle miluju. Tu sílu slunce tady dole na jihu. Dnes navrhuji ,,Túr de plaža", to je označení pro vůbec nejoblíbenější činnost našich dětí. Vyrážíme prozkoumávat jiné pláže, než ty na kterých už jsme byli a především ty...

Jedeme téměř 600 km, naším cílem je krásné andaluské město Nerja a apartmánové byty v místní části Urbanización Chimenea, které jsme objevili na Bookingu. Na část cesty se rozdělujeme, Míša sundává jednu z motorek a posledních 250 km si projíždí pobřeží sólo. My do cíle přijíždíme pozdě večer. Na místo nás přichází ubytovat správce místních...

Je pátek 13.12.2019 brzy ráno a my - dva dospělí - tři děti chodící 7, 5, 3 a jedno 6měsíční ještě plavající vyrážíme na cestu, první úsek jsme naplánovali trochu delší okolo 1200 km. Táhneme s sebou vozík s motorkama, takže hledáme ubytování s možností uzavřenýho parkování někde kolem Lyonu a s možností check-inu až ve večerních hodinách. Přes...

Čvc 13

Znojmo

Jsme tady už zase....... A zase jdeme k té okoukané, pořád stejné, vůbec neměnící se rotundě... A zase nás to strašně baví...Znojmo je zkrátka nádherné historické město, pyšní se tolika památkami, že budete jen ztěží vybírat...My jsme si pro tuto návštěvu zaparkovali auto ,, u lázní,, na náměstí Svobody. A pěšky se vydali starým městem až k rotundě...

Ta volnost, když odevzdáte své tři děti a vyjedete zase jen ve dvou, nalehko, s báglem na zádech a ještě k tomu vlakem. Bez svačinek, pitíček, botiček, plín, kočárků, nosítek...

Je brzké odpoledne, nabíráme severozápadní směr a vyrážíme na naši poslední noc v zahraničí. V rakouském městě Laa an der Thaya jsem nikdy předtím nebyla, ačkoli jsem téměř dvacet let bydlela takřka, co by kamenem dohodil. Je to menší městečko úplně u hranic a jak jinak, mají tu termální lázně, když už je jinak teď v květnu zase zima jak v lednu. ...